~~Salam Ukhwah~~

Saturday, September 5, 2009

kisahku di IPSAH







Sudah 3 bulan aku menetap di bumi IPSAH yang penuh dengan kenangan
bermula dengan minggu pengurusan sampai skang, aku telah belajar
banyak perkara sprt kasih sayang, kejujuran dlm persahabatan, hakikat hidup
dendam, dengki dsb.... aku telah berjumpa dan mula mengenal sikap sebenar
kawan2 ku...kak winnie,kak tini, ida, sara, hani, kak liza, kak idah, kak is, kak corina, milot, suzan, anton, sopian, azam, cassidy, ronie, madi dan seli... banyak ragam , tapi aku gembira
sangat2 kerana aku dipertemukan dengan kalian, banyak mende yg boleh aku belajar dari kalian...
walaupun kat ipsah, kelas xckp, terpaksa jd org nomad, byk assigment, kem motivasi, big, pbs, dll, tp ini adalah cabaran yang harus aku tempuhi...tp skang aku bersyukur semua yang berlaku

No comments: