~~Salam Ukhwah~~

Wednesday, July 7, 2010

bila berakhirnya kehidupan aku di IPSAH

gengku,,,,,


last part at ipsah
dewan munsyi.....

selamat tinggal ipsah sayang

i miss nanti.....

almdulilah sudah hampir 20 hari aku telah menamatkan kursus kpli aku kat ipsah...setelah hampir setahun aku menimba ilmu, berguru disini, mengenali ragam2 manusia n setelah bermacam2 hal aku temui....akhirnya masa itu telah hampir...sepanjang aku disini aku telah dapat mengenali pelbagai ragam manusia, jenis manusia, pelbagai golongan n kelas....tapi itu semua adalah satu pengalaman yang terindah mungkin yang boleh aku kenang......cuma ada beberapa perkara yang telah berlaku diluar dugaan aku n kwn2 lain....persetankan semua itu.....
cuma sekarang masing2 akan posting....tinggalkan semua kwn2 aku...bilalah kita semua akan berjumpa lagi...bersama mewarnai dunia ipsah nganwarna2 sang pelangi....mustahil saat terindah seperti ini akan berulang kembali.... kepada sahabatku...winie, seli, tini, ida, sara, hani, kak liza, madi, kak is, milot, corine, suzan, anton, cassidy, ronny, madi, pian and kak idah jutaan kemaafan aku pinta dari korang atas segala2 yang berlaku.....aku hanya insan biasa....ingat insyallah suatu ketika pasti kita akn bertemu jua...kepada pensyarah2 tersayang expecualy, puan hamidah, encik aznan, encik tan terima kasih diatas segala curahan ilmu yang telah diberikan dan tak lupa kepada pensyarah2 lain yang telah banyak menyumbang ilmu kepada kita dalam menjadi guru idaman pelajar..... walaupun masa setahun xcukup untuk kita...tp gunalah ia sebaik mungkin..... insyallah selamat berposting kepada sahabatku...ada masa kita jumpa...adios....

No comments: