~~Salam Ukhwah~~

Monday, July 19, 2010

~~Posting Oh Posting~~


Sekalung tahniah buat semua pelajar KPLI AMBILAN JUN 2009 IPSAH expecially bebudak kaunseling yang telah mendapat keputusan peperiksaan tempohari.....ingatan kpd diriku n kwn2, kekalkan kecemerlangan ini bukan sahaja dlm exam ini, tetapi kekalkan ia selagi kita bergelar seorang PENDIDIK........Berbalik kepada isu POSTING....sampai sekarang aku belum mendapat tarikh yang sebenar bilakah kami akan posting...banyak fakta2 yang ada...ada yang mengatakan 2 ogos baru posting n berita yang terbaru aku dapat sekarang kita akan menunggu result temuduga SPP tempohari...maknanya kalu kita lulus automatik kita akan dipostingkan dengan gred hakiki kita DG41 and sebaliknya....kalu xlulus maka kita terpaksa menduduki urusan temuduga SPP sekali lagi.....Ya Allah berikan aku kekuatan untuk hambamu menghadapi dugaan semua ini...kalu sebelum ini aku pasrah atas dugaan yang Engkau berikan, maka kali ini aku kena kuat....semoga apa yang direncanakan akan berjalan dengan lancar.....aku juga mengharapkan aku berjaya untuk urusan temuduga SPP...begitu juga dengan kawan2 yang lain....
16 ogos 2010 dikatakan tarikh sebenar kita akan posting....apa-apa hal kita tunggulah.....emmmmmm semoga dalam bulan Ramadhan yang mulia aku akan mendapat keberkatan....dan segala doa2 hambamu ini akan dimakbulkan ......Insyallah
Sebenarnya aku dah letih menunggu bilalah akan POSTING....so just tunggu dan lihat......

No comments: