~~Salam Ukhwah~~

Wednesday, July 28, 2010

~~kenangan yang mengamit hatiku~~

masa praktikum kat sktr...


on day ke penang.....


Queensbay penang


farhana n azrul


farhana

lama sudah aku tidak menjenguk blogger kesayangan hamba ini.emmmmm sekarang ntah apa yang aku nak tulis....not idea but rindu nak tulis something di sini... emmmmm.....sekarang hampir satu bulan setengah aku dirumah...menunggu untuk dipostingkan...menghabiskan sisa-sisa cuti ini just kat umah...emmmmm kat umah pun xda apa nak buat...asyik2 layan FB sahaja...hahahha....apa2pun FB telah menemukan aku ngan kawan2 sekolah dulu biarpun hanya di alam maya....rindu pada kalian mengamit hatiku...hampir bertahun-tahun kai xketemuan...masing2 dah ada komitmen tersendiri.....emmmm

walaupun aku xbisa menyanyi merdu
walau angin kabarku jarang menghampiri
di sini aku seperti gunung
selalu menyimpan setiap senyuman manismu
selalu rindu tatapan matamu
dan tatkan berpindah walaupun angin berlalu
dan kabut menyelimuti
masih ada jejak langkahmu disini
yang selalu menyemangati hari-hariku
aku masih disini untukmu




No comments: