~~Salam Ukhwah~~

Thursday, October 14, 2010

~~kerja oh kerja~~


masa xda keja.......
saja2 je......

buku rekod dah siap....esok submit


yang ni xsiap lagi..........

keep in data eKasih.....

yang paling saya suka....tp dia amat melalaikan saya

"kerja tengah banyak ni.....tp malas bertandang plak...mmg malas nak buat ni...
due dah dekat...nak kena submit........ya allah bagilah aku kekuatan untuk aku menghadapi semua ni.....datanglah wahai KERAJINAN....sebab aku xmahu dilabel PEMALAS......insyallah aku akn buat,,,,tp dengan syarat tiada ganguan dr anasir2 lain,,,,,,yg paling dekat adalah FACEBOOK.....tapi sedarlah FARHANAH.....tiada sebab untuk ada siapkan semua ni....semua ni bermula dengan diri anda......ok aku akan cuba...opss buka cuba tp nak siapkan mende ni skang....sap nak berBLOG dulu.....kalu time rajin ada,ada je dugaan...mengantok la,....mcm2.......bila la nak siap ni....ok farhana...p siapkan keja anda...."

No comments: