~~Salam Ukhwah~~

Thursday, March 18, 2010

~~nothing~~


gediks


gadis-gadis gedik

students ku 5 ria 1


anak murid yang paling manja ngan aku

sudah lama giler aku xmenulis di laman blog tersayang ni...maklumlah sejak aku bergelar pelajar d ipsah n then skang aku tengah berpraktikum....kesibukan aku telah membatas semuanya...dulu time be4 praktikum sibuk ngan assig la...blalalalal..skang bila aku kat sekolah lagi sibuk... alamdulilah walaupun aku hanya 3 bulan berpengalaman di sekolah, tp syukur aku dapat adaptasikan semua ni...walaupun pengalaman aku xbanyak, tp boleh juga aku membiasakan diri di sekolah...banyak ragam murid2 aku kat sk taman ria...pening kepala, time observe lagi jadi gila...kena observe psv lagi, sesi kaunseling individu n kaunseling lagi....tension laaa.tp alamdulilah semua ok...nasib baik aku dah biasa wat sesi dulu, yg beza dulu aku kat sek menengah, pusat serenti, penjara, ilp....lagi mencabar...tp seronok juga "menkaunseling" bebudak sekolah rendah ni...senang nak bentuk mereka.... skang aku perlu mencari 10 jam lagi untuk memenuhi 60 jam keperluan praktikum ku....ada lebih kurang 3 minggu untuk kami menghabiskan praktikum...seronoknya....

No comments: