~~Salam Ukhwah~~

Wednesday, March 31, 2010

praktikum hampir sampai ke penghujung....lagi 2 minggu




alamdulilah hampir 3 bulan aku telah berpraktikum...sekarang ada masa lagi 2 minggu untuk aku menghabiskannya...dulu masa mula2 nak praktikum satu perasaan kebenciaan timbul....but now,,,,after beberapa bulan menjadi sebahagian warga sktr padang serai,,,,terasa sangat sedih utk aku tinggalkan apa yang telah aku rasai, lalui n segala2nya adalah bermula disktr ini....
tp perjuangan aku masih panjang....masih mencari2 pengalaman dalam bidang keguruan....aku trima saja kemna aku akan dipostingkan...nmun jgn pendalaman yang teramat....pasni balik maktab n belajar lagi...exam...kssm n posting.....hooorey maka bergelarlah aku sebagai guru n tugas n beban aku semakin bertambah....nevermind....
aku nak kebebasan....dah lama aku xrasa bersantai2....tido ngan lena....

No comments: