~~Salam Ukhwah~~

Friday, April 30, 2010

Selamat HaRi PekerJa

sabtu>>> 1 mei 2010....
1 mei jatuh kepada hari sabtu daa....ingat dapatlah aku cuti..ala kalu cuti pun bukanya dapat kuar mana-mana pun...maklumlah budget akhir2 bulan ni berkurangan sudah...
so masa ni perlu dihabiskan dengan study la....cayok22 ana....study222

tapi bosanya dok kat umah hari-hari minggu ni...keja banyak...tp satu pun tak disentuh...bilik macam tongkang pecah....xda mood lansung utk mengemasnya...aduhai perasaan berkecamuk, bosan masih ada....bila mood rajin aku mai takpalah....kalu kemas pun setakat 2 3 hari je...pastu bila nak cari barang mula la berselerak lak....beginilah kehidupan sebagai pelajar ipsah yang selalu sibuk...kalu xsibuk pun aku hanya buat2 sibuk..........

tiada lagi yang kuharapkan, tiada lagi yg kuimpikan...biarku sendri tanpa dirimu, tiada lagi tanpa cintamu....bai2 lagu "tiada lagi" berkumandang dilaptop winnie mengamit ketenanganku.....arhhhhhh persetankan semua ni...aku dah boleh hilangkan semua ni.....yang berlalu biarlah berlalu.....stop jap....nanti aku sambung lagi entri ni kalu aku rajin.hahaa

No comments: