~~Salam Ukhwah~~

Friday, April 9, 2010

:: Love :: Live :: Laugh ::



kehidupan....adalah sesuatu yang entahlah...xtahu nak describekan dia...yang aku tahu
setiap insan bernyawa pasti akan merasai apa itu C.I.N.T.A...begitu juga dengan ku...namun entahlah bagiku semua ni membazir masa..saat kawan2 sudah bahagia bersma family mereka..aku masih begini...mencari K.E.B.A.H.A.G.I.A.A.N dalam cinta....tp sekarang bila dipikir balik...cinta boleh datang dah pergi...namun kebahagiaan dan life perfect adalah satu yang penting yang perlu aku cari sekarang...skang aku redha, pasrah apa jua yang akan berlaku...malas nak pikir lagi...yg penting on julai aku bakal posting...DIMANAKAH CINTA AKU AKAN HADIR++...NAmun kerana ketidaksempurnaan itulah aku rasakan "DIA" adalah terbaik n tercipta buatku...kenapa selama ini aku sanggup meninggalkan dia, hanya kerana sesorang yg telah menghancurkan hidup...entahlah..








No comments: