~~Salam Ukhwah~~

Thursday, June 18, 2009

AKHIRNYA KU TINGGAL JUA KO AKRAB

alamdulilah hari ini aku dah resign kat opis ni.....
akhirnya..aku resign pun bersebab, sedih nak tinggalkan opis ini..maklumlah dah hampir 2 thn aku disini
tapi apakan daya demi cita2 aku utk bergelar pendidik, aku akan berhijrah ke IPSAH kat sungai petani kedah...
actually aku mmg xberharap lansung aku dpt KPLI ini, coz masa interview ari 2 dia just tanya aku 2 3 soklan pasal kaunseling n then pasal myself..that all...so aku xberkeyakinan aku akn dpt..lagipun ambilan khas ini adalah utk dipostingkan di sabah n sarawak, kawasan pedalaman lagi 2...2 yg aku xberharap sangat....
tapi kuasa allah adalah mengatasi segala2nya....cek2 pd 17jun ari 2 akhirnya aku dapat kpli kat maktab sultan abdul halim kedah....jadi cikgu kaunseling lak aku ni....maknanya aku kena freshkan diri aku sebagai pelajar balik la....mcm aku nak hadapi semua ni, dah hampir 2 thn aku tinggalkan alam persekolahan..apapun aku hanya berserah padanya dan moga allah merahmati semua ini
kepada sesiapa yg tak berjaya, 17 julai ni ada lagi...dengar khabar syarat pengambilan tahun ni kan diperketatkan,,,dia nk tgk pngs kita 2.75 ke ats, dah kursus ini akan dipanjangkan menjadi 18bulan, setahun dimaktab n 6 bulan lagi di sekolah...wajarkan ia dilaksankan........
lusa aku akan berangkat ke sungai petani, meninggalkan semua kenangan aku kat sini, nampaknya kau xpunya masa yang banyak lagi untuk menulis etry di blog ini, semua masa aku akan dihabiskan dengan komitmen baru aku2...tp if ada masa yg luang aku akn jengok2 juga fs, ms fs, tagged, blog ini....pasti aku gian sebab xdapat on9 selalu.heheheheheheh
sedihnya nak tinggalkan semua ni, nak tinggal family aku, ma aku, naim, rumah aku, com aku, kucing2 aku...smua la....tapi takpa ogos ni pasti aku balik,..oklah aku nak kuar dulu...selamat tinggal buat sementara waktu blogger

No comments: