~~Salam Ukhwah~~

Saturday, June 13, 2009

SAHABAT:Selamat Pengantin Baru







Kali ni aku nk mengambil kesempatan megucapkan selamat pengantin baru n smoga berbahagia kpd member2 aku or sesiapa jua yang aku pernah AKU kenali sblom nie n masih ingatkan akukepada yang dalam senarai MENUNGGUor sdg menhitung hari mengakhiri era bujang tuh...aku ucapkn slamt menempuhi alam baru n semoga bahgia selamanya...antara yang aku tau akn menyambut hari berbahgia xlma lg or dlm taun nih jugak aslh seperti berikut...1. SYUKRIAH SALMI (MEMBER SMAIJ)2. NOOR BAITI (MEMBER SKBP)4. KAMISAH (MEMBER PPYIT)
5. NORDILA ARINA (MEMBER PPYIT)
6. ROKHIAH (MEMBER UMS)
Aku doakan koarang berbahagia hingga ke akhir hayat. nampaknya aku je yang tak kawin2 lagi...insyallah tahun depan kami kawin, thn ni disebabkan kekangan masa n wang, ia terpaksa ditunda......insyallah kalu blh aku nak buat sekali dgn akak aku, jimat skit belanja, tapi biarlah kedudukan kewangan kami stable dulu.hahahahahahahha

SELAMAT PENGANTIN BARU TEMAN

No comments: