~~Salam Ukhwah~~

Monday, June 15, 2009

pagiku yang kelam kabut

saja je suka2

hari ni, 9 jun 2009, aku bangun lambat sebab semalam aku tido jam 3 pagi sebab dia.....
bangun2 mandi n then phoen aku dh memekat dh pg2 ni....ada 3 new message n 3 missed call..angkat phone, tiba2 "leftenam dah masuk ka reload 2...ya allah reload gapo plak pg2 ni, bila masa aku suh org reload ni....salah num myabe....
bukak sms tgk2 ada org reload kat phone aku rm50 la mesti org td salah masuk...kesian kat dia...
last2 tuan puya reload itu sendiri call aku, mtk transfer balik....ala aku xnak pun, mmg aku nk share balik pun , cuma nak pakai baju n bersiap2 jap, last2 kakak aku yg transfer balik kat dia tp just rm40 je dpt, memandangkan tel aku xda credit, so terguna org itu puya credit la, nasib baik dia org seemnanjung, kelate lg blh dibual bicarakan la.....nnti aku share lg baki rm10 2, jgn riasu bah.....
moral story, bila nak reload 2 tgk baik2 n write biar clear, patut pun num dia 0138985262 n num aku 0138985260, beza just dibelakang je....sorrylah abg askar weh, nti aku ganti balik rm10 2 petang ni deh...jgn nangis...
ok nak makan nasi jap, lapar la....by nnti jupa lagi

No comments: