~~Salam Ukhwah~~

Saturday, June 13, 2009

Babysitter

jangan pandang belakang

Anak-anaku yang cute

Nuriyna Damia dan Nuriyna Danisya.....
kini dialah penghibur dan juga pengubat kesunyian kami
dah kira aku dan mother aku akan jaga budak ini sebab bapak dia keja
dan mama dia terpaksa meninggalkan ank ini demi tanggungjawabnya
untuk mendidik anak bangsa.....
Jadi yang jadi mangsa penjagaannya ialah kami...
aku balik keja, adalah budak ini,,,,habis barang2 aku bersepah, rumah tunggang langgang...
alat solek aku, bantal aku n yg penting sekali duit aku la....
tp yg paling bdk2 ini suka ialah main pasir kat blkg umh, dan akulah yang diajak temannya....
tapi takpa aku xkisah, aku kesian kat mrk, coz kurang mendapat
kasih sayang dari seorang ibu....
Nasib baik la ada nenek saudara yang tolong jagakan dia
yang boleh ikut kemahuan budak2 ini
pendek kata, bdk2 ini blh hilangkan kesunyian la,,,
ya la cucu sendiri takder, xpa ma, jgn risau deh
tahun depan dapatlah cucu sendiri
hahaahahahahahahah
Gelagat budak2 ini boleh hilangkan kesunyian aku....
Apapun aku tetap akan jaga dia....





No comments: